пʼятниця, 6 серпня 2021 р.

Вебінар "Навчання грою: практичні поради для створення інтерактивних матеріалів у Power Point"

Відомий давньогрецький філософ Аристотель ще в середині ІV століття до н.е. вважав, що корінь освіти гіркий. Але якщо учитель закликає в помічники інтерес, коли діти прагнуть до знань і до активної розумової праці, «корінь навчання змінює смак і викликає у дітей цілком здоровий апетит». Як же прищеплювати інтерес до хімії, щоб підтримувати активність під час уроку? Проблема результативності навчання тісно зв'язана з активністю, самостійністю учнів, бажанням їх пізнати основи науки, що вивчає, підштовхує своїми пізнавальними мотивами до навчальної діяльності. Одним із засобів, що стимулює процес навчання хімії, є дидактична гра, яка сприяє доступному і швидкому засвоєнню знань і умінь. Як доросла людина не може існувати без праці, так і дитина не може існувати без гри, тому що під час гри дитина росте, розвивається її творчий потенціал, увага, пам’ять, уява, мислення. А все це сприяє результативності навчання в цілому.

Немає коментарів: