21 століття характеризується переходом з аналогових
носіїв інформації на цифрові, це відбувається практично у всіх сферах нашої
діяльності, в тому числі і навчання. Сьогодні набирає обертів нова тенденція –
електронні підручники, в якості яких використовуються планшетні комп’ютери або
подібні до них пристрої. Проте фактична цінність досі ніде не наводилася. Може
бути, вони взагалі відволікають учнів можливо, в них взагалі немає сенсу?
Як виявилося, електронні
підручники дійсно корисні, відповідне дослідження провели вчені Абілінского
християнського університету. Дослідження показало, що студенти, які
використовували в якості підручників планшети iPad, показували в тестах
результати на 25% вище, ніж у їхніх «паперових» однолітків. Головну вигоду
забезпечує економія часу, з iPad робота відбувається більш оперативно.
Студенти, що пройшли навчальний курс з iPad, були на 95% більше задоволені
своєю роботою. Та чи мають практичне застосування планшети в школі? Як їх
застосовувати? Якщо говорити про розробку навчальних програм з використанням
планшетів у навчальній діяльності, то вони могли б дійсно мати практичну
цінність. Та якщо використовувати планшетні комп’ютери за стандартними
навчальними програмами, то вони не тільки можуть допомогти учням у навчальній
діяльності, але навіть зашкодити.
У молодшій школі
застосовувати планшети немає доцільності, адже у дітей молодшого шкільного віку
формуюється більшість фізіологічні особливості, тим більше програмовому
матеріалу молодшої школи планшет аж ніяк не допоможе.
В основній школі припадає
перехідний період між підлітковим і юнацьким віком. Це час припадає на 8- 9-й
клас, якщо мати на увазі 11-річну загальноосвітню школу. І тут планшет може
стати не джерелом навчання, а джерелом усамітненості учня з іграми.
Немає коментарів:
Дописати коментар