Ключове питання
ЧОМУ БІЛЬШІСТЬ РОСЛИН
НЕ МОЖУТЬ ЖИТИ БЕЗ КОМАХ,
А КОМАХИ БЕЗ РОСЛИН?
Вітаємо всіх! За вікном уже справжня весна!
І ми вирішили підготуватися до досліджень у довкіллі. Отримати більше корисної інформації про комах-запилювачів та пристосування квіток до запилення комахами.
І ми вирішили підготуватися до досліджень у довкіллі. Отримати більше корисної інформації про комах-запилювачів та пристосування квіток до запилення комахами.
План проведення проекту
І етап (підготовчий) – ознайомити учнів з
терміном «проект»,
обговорити можливі сценарії проведення проектної роботи.
Ознайомити учнів, вчителів та батьків з планом проекту.
ІІ етап (планування) – учні ознайомлюються
з презентацією вчителя,
Ключовими та
Тематичними питаннями, обирають тему учнівського проекту для дослідження.
Знайомляться з критеріями оцінювання продуктів проектної діяльності.
ІІІ етап (впровадження) - робота на уроках
та в позаурочний час.
ІV етап
(заключний) - створення сценарію уроку-захисту, презентація своєї
роботи на заключному уроці, аналіз своєї роботи, отримання оцінок..
Учні об’єднуються в групи:
1 група - «Бджілки» -
опрацьовують інформаційні джерела, малюють, пишуть казки, вірші, оформлюють
роботу у вигляді мультимедійної презентаціїю, публікацію.Отриманий матеріал
розміщують на web-сторінці.
2 група «Дзвіночки»
–опрацьовують інформаційні джерела, малюють, пишуть казки, вірші, оформляють
роботу у вигляді мультимедійної презентації.Отриманий матеріал розміщують на web-сторінці.
3 група « Ми - дослідники» –
проводять дослідження, готують презентацію дослідницького практикуму, створюють збірку « Квіти і комахи
».