четвер, 26 лютого 2015 р.

Учнівський проект "Квіти і комахи" 6 клас

  
Ключове питання
           ЧОМУ БІЛЬШІСТЬ РОСЛИН  
       НЕ МОЖУТЬ ЖИТИ БЕЗ КОМАХ, 
             А КОМАХИ БЕЗ РОСЛИН?
     Вітаємо всіх! За вікном уже справжня весна!
І ми вирішили підготуватися до досліджень у довкіллі. Отримати більше корисної інформації про комах-запилювачів та пристосування квіток до запилення комахами.





План проведення проекту

І етап (підготовчий) – ознайомити учнів з терміном «проект»,
обговорити можливі сценарії проведення проектної роботи.
Ознайомити учнів, вчителів та батьків з планом проекту.

ІІ етап (планування) – учні ознайомлюються з презентацією вчителя,
 Ключовими та Тематичними питаннями, обирають тему учнівського проекту для дослідження. Знайомляться з критеріями оцінювання продуктів проектної діяльності.

ІІІ етап (впровадження) - робота на уроках та в позаурочний час.

 ІV етап (заключний) - створення сценарію уроку-захисту, презентація своєї роботи на заключному уроці, аналіз своєї роботи, отримання оцінок..


Учні об’єднуються в групи:
1 група - «Бджілки» - опрацьовують інформаційні джерела, малюють, пишуть казки, вірші, оформлюють роботу у вигляді мультимедійної презентаціїю, публікацію.Отриманий матеріал розміщують на web-сторінці.
2 група «Дзвіночки» –опрацьовують інформаційні джерела, малюють, пишуть казки, вірші, оформляють роботу у вигляді мультимедійної презентації.Отриманий матеріал розміщують на web-сторінці.
3 група « Ми -  дослідники» проводять дослідження, готують презентацію дослідницького практикуму,  створюють збірку « Квіти і комахи ».